UWAGA: zmiana terminów składania ofert, wprowadzono dodatkowy przedmiar, wprowadzono zmiany w zał. nr 6 do SIWZ - wzór umowy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
szacunkowa wartość zamówienia : poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 Pzp
|
|
Zamawiający
|
Urząd Miejski w Byczynie, ul. Rynek 1, tel/fax. 077 4134150, e-mail : um@byczyna.pl
|
Przedmiot zamówienia
|
Remont klasztoru w Jaśkowicach- mieszkania dla repatriantów
|
Termin wykonania zamówienia
|
Do 15 grudnia 2008 r. , z zastrzeżeniem: I etap nie później niż do 30 października 2008 r.
I etap obejmuje – wszystkie instalacje, remont dachu, mieszkania: dwa na poddaszu i jedno na pierwszym piętrze (część północna – 64,86 m2) „pod klucz”.
|
Zakres zamówienia
|
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w budynku dawnego klasztoru w Jaśkowicach gm. Byczyna na mieszkania dla repatriantów. Adaptacja pomieszczeń polega wykonaniu ścianek działowych gipsowych, domurowaniu i przemurowaniu istniejących kominów, zamurowaniu części drzwi, otynkowaniu zamurowanych otworów, wykuciu nowych otworów drzwiowych i zamontowaniu ościeżnic i skrzydeł drzwiowych. Ponadto wykonane będą prace posadzkowe: wykładziny PCW z cokolikami oraz płytki glazurowane z cokolikami. Na ścianach w łazienkach
i części ścian w kuchniach ułożone płytki glazurowane. Wszystkie tynki będą uzupełnione, przetarte, zagruntowane i pomalowane emulsją. Stolarka okienna i drzwiowa wymieniona na nową. Elementy drewniane dachu i stropu wzmocnione wg wytycznych zawartych w opinii technicznej będącej w posiadaniu Inwestora oraz opisu technicznego do konstrukcji. Elementy drewniane wewnętrzne jak okładziny schodów, balustrady, tralki oraz zewnętrzne jak ganek będą odrestaurowane lub w razie konieczności wymienione na nowe. Nowe pokrycie dachu oraz remont elewacji wraz z odtworzeniem elementów architektonicznych – gzymsy i bonie. W budynku będą wykonywane prace instalacyjne wod-kan, c.o. i elektryczne. |
Tryb postępowania
|
Przetarg nieograniczony
|
Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamów.
|
Na wniosek wykonawcy forma pisemna : w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski w Byczynie ul. Rynek 1, pok.30)
|
Termin składania ofert
|
29.07.2008 r. do godz. 9.00 ulega zmianie na 31.07.2008 r. godz. 9.00
|
Miejsce składania ofert
|
Urząd Miejski w Byczynie ul Rynek 1 , Oferty należy składać w pok. nr 19
|
Warunki oraz oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu
|
W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, dla potwierdzenia spełnienia tych warunków, złożą nw. załączniki:
· oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy : Prawo zamówień publicznych /zał. nr 2 do SIWZ/,
· dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
· dokument (ważność 6 miesięcy) stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia
(oryginał lub kserokopia wyciągu z rejestru działalności gospodarczej, rejestru handlowego, lub sądowego w zależności o formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy), · wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, robót budowlanych w zakresie remontów budynków, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że zrealizował jedno zamówienie obejmujące roboty budowlane w zakresie remontu budynku, spełniające następujące warunki:
1/ roboty /zamówienie/ wykonane były na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł.,
2/ remont obejmował prace we wszystkich branżach (ogólnobudowlanej i instalacje).
Wykazaną pracę /zamówienie/ należy poprzeć dokumentem potwierdzającym, że zlecona robota została wykonana z należytą starannością (np. referencje, protokoły ostatecznego odbioru robót).
/zał. nr 4 do SIWZ/
· w celu realizacji prac budowlanych wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia: konstrukcyjno – budowlane, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych. Na potwierdzenie spełniania warunku żądamy kopii powyższych uprawnień poświadczonych za zgodność z oryginałem. Osoby te muszą być wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów /zał. nr 5 do SIWZ – potencjał kadrowy/,
· aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
oraz
· formularz oferty /zał. nr 1 do SIWZ/,
· oświadczenie o upoważnieniu osoby podpisującej ofertę do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków /zał. nr 3 do SIWZ/,
· wzór umowy /zał. nr 6 do SIWZ/
· dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium.
|
Wadium
|
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00zł.
/słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100/.
Wadium wnosi się przed terminem składania ofert tj. do dnia 29.07.2008 r. do godz. 09.00 /ulega zmianie na 31.07.2008 r. godz. 9.00/ dopuszcza się każdą formę wnoszenia wadium zgodną z art.45 ust.6 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego : B.S. Namysłów O/Byczyna, nr 56 8890 1040 0000 1818 2005 0004. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
|
Kryteria oceny ofert
|
Cena oferty – 100 %
|
Termin związania ofertą
|
30 dni
|
Oferty wariantowe
|
Nie dopuszcza się
|
Umowa ramowa
|
Nie przewiduje się
|
Dynamiczny systemu zakupów
|
Nie przewiduje się
|
Wybór najkorzystniejszej oferty
z zastosowaniem aukcji elektronicznej |
Nie przewiduje się
|